Hemma efter en härlig kväll hos mormor och morfar..

Vi var där och åt middag. Farmor och farfar var där också. Med mycket god mat, efterrätt och fika så är magen propfull vid det här laget. Vi hade det supertrevligt! Spelade plump flera gånger, satt och pratade. 
Det var länge sedan jag sett dem, speciellt mormor och morfar.
 
Som jag skrev igår så motionerade jag Dessan idag. Några minuter längre än igår men det är fortfarande skritt och trav som gäller. Samma imorgon. Men idag fick hon trava på mer och frustade nöjt efter en stund. Kondisen är något som måste igång till träningarna som drar igång om lite mer än en vecka. 
Dessan blev riktigt svettig efter ridpasset och tyckte det var jätteskönt med en dusch i slangen efteråt. 
 
Ska strax gå och lägga mig. Snart läst ut ena boken som kom igår. Ett ord.. BEROENDEFRAMKALLANDE!!!
0 Kommentarer till "Hemma efter en härlig kväll hos mormor och morfar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: