För en gångs skull hatar jag inte tisdagar..

 Jag jobbade bara mellan 7-14 vilket var skönt. Det gör jag imorgon med. 
 
Förutom att jobba så åkte jag och syrran ut till hästarna på kvällen. Hon fick låna Gladur av Jaana så hon följde med mig och Bella på en 1h tur. Härligt väder och solen stekte. Jag älskar det, men hästarna blev rejält svettiga. Vi red ändå på kvällen när det var som svalast.
Det blev en lugn runda och jag och Tuva bara njöt av att sitta på hästryggen och vara ute i naturen. Självklart blev det några galoppsträckor men det älskar hästarna också. 
Bella såg lite spöken här och där idag. Ganska likt henne, men nu var de där de inte brukar vara. Fjantiga häst!
 
Eftersom hon joggades igår och red en lång runda idag så ska hon bara tömköras imorgon innan hon får en vilodag. Det behöver hon. Så duktig som hon har varit!
 
 
 
 
 
1 Kommentarer till "För en gångs skull hatar jag inte tisdagar.."
Postat av: Nellie Göthberg

Fin häst!

Kram Nellie

URL: http://xn--nelliegthberg-omb.se
Datum: 2015-07-05 / Klockan: 08:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: