I´m back bitchess!

Men inte mycket har hänt faktiskt.
 
Jag rider väldigt mycket. 2-3 dagar på Dessan och 2 dagar på Bella.
Dessan går riktigt fint i dressyren. Det går snabbare och snabbare för henne att slappna av i arbetet. Kanske startar någon klubbtävling i dressyr snart ;)
Men den jag är mest stolt över är Bella. Vi börjar bli riktigt bra kompisar. Nu kommer hon till mig i hagen när jag ropar på henne och hon börjar slappna av mer i munnen. Och turerna i skogen är fantastiska! 
Älskar att jag har mer arbete med hästarna. Och än så länge kan jag kombinera det med skolan. Hoppas det kan fortsätta så för jag har blivit så förtjust i Bella, men jag hade aldrig kunnat välja bort Dessan heller. Hon är som min andra hälft!
 
Måste även tillägga att Tuva har skaffat sig en sköthäst också. En liten shettis som heter Marilla, 20år och världens gulligaste. Men hon rids inte. Men syrran nöjer sig lika bra med promenader och borstning mm. 
Marilla står på samma ställe som Bella så Tuva försöker vara där 1 gång i veckan.
 
Skolan går helt ok. Något ämne är väl sämre än den andra men det löser sig.
 
 
0 Kommentarer till "I´m back bitchess!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: