Sommarlov!

Ni hörde rätt. Jag har sommarlov! Och efter sommaren går jag sista året. Vuxenlivet närmar sig ;)

Mycket har hänt den här veckan som jag inte vill ta upp här på bloggen. Känns skönt att ha sommarlovet nu att bygga upp sig själv igen, en riktig energyboost Behöver jag!

Ikväll firade jag och syrran att vi hade sommarlov med biomys. Vi såg Jurassic World. Helt okej var den. Både spännande och rolig. Jag skulle nog vilja säga att passande åldersgrupp är nog mellan mig och Tuva. Jag var på gränsen till för gammal och för Tuva fick jag förklara lite för ibland. Men vi båda tyckte den var väldigt bra.

Bella har gått riktigt fint den här veckan. Hon ska jobbas i någon månad till sedan tänkte jag hon kunde få en 2 veckors vila medan jag är i Österrike i sommar. Om inte Jaana ska ha henne någongång.
Imorgon lånar Jaana Bella. Det gör inte mig något då jag ska till Emily i helgen. Så hon får vila på söndag istället.

Hos Emily ska vi bara prata ikapp oss med det massa nytt som vi har till varandra. Titta på film och bara mysa. Saknar min bästa vän så grymt mycket..
Kommer även filma en ny "Utmaning med Emily" som kommer läggas ut nästa vecka. Länge sedan!
0 Kommentarer till "Sommarlov!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: