Slutet av Juli..

Nu är det såhär! Jag har haft ett underbart sommarlov och då har jag inte lägga min energi på bloggen. Det är därför den har stått stilla.

Jag har som sagt haft ett jättebra sommarlov! Först var jag i London i en vecka och nu sitter jag faktiskt i vår husvagn på Öland. Vi kom i måndags och åker hem imorgon. En liten mini semester :)
Jag shoppade en massa i London som jag kan visa i ett inlägg. Köpte även lite saker till Dessan på Hööks i Kalmar. Jag lägger upp en bild på det sedan. Men ÄNTLIGEN har jag köpt det underbara hunter tränset till Dessan. Jag har velat haft det ända sedan det kom ut för ett par år sedan. Jag är bokstavligen kär i det! 
Nu hade jag fått lite pengar efter sommarjobbet så jag passade på att köpa ett. 

För Bella går det över förväntan. Innan jag åkte till Öland så red jag och Jaana ut en runda, första gången för oss. Och hon skötte sig precis lika bra som Dessan hade gjort. Det kom bilar och högljudda motorcyklar förbi oss med Bellis brydde sig ingenting. Vi lyckades även galoppera några steg. Det är något vi får träna på när hon fått upp sina muskler.
Snart börjar Augusti och då ska jag lägga ner mest energi på båda hästarna. Dessan ska börja ridas igång imorgon och en vecka framåt. Bella fortsätter jag bara med och hoppas vi kan bygga upp lite muskler på henne.
Jag är nöjd med den hästfria sommaren jag haft och ser fram emot att gå tillbaka till hästarna. Den sporten jag brinner för! :D
0 Kommentarer till "Slutet av Juli.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: