Rise & Shine!

Första dagen på veckan.. Och den värsta!
 
Jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Tror jag legat konstigt under natten eller något. Men så fort jag rör mig så hugger det till. Och i eftermiddag ska jag till Bella en stund, jag tror jag klarar det :)
 
Annars är det väl bara matten och engelskan jag ska lägga energi på den här veckan. Har prov i engelska på onsdag och matten på måndag. Segt att de lägger proven sådär innan lovet. 
 
Jag hade stalltjänst i lördags igen. Hade det två helger i rad så nu har jag inte det på en månad. Var ute en stund hos Bella och syrran var ute och gick med Marilla. På eftermiddagen red jag ut en runda på Dessan. Hon fick verkligen gå på. Vi hade lite tidsbrist pga middagen i stallet. Så det blev en hel del trav och galopp men det var Dessan nöjd med :D
 
Igår hade jag en hästfri dag och åkte ut till Elin. Jag behövde hjälp med matten och hon var jätteduktig på att förklara. Nu har jag bara lite kvar!
0 Kommentarer till "Rise & Shine!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: