Vilken hästvecka!!!

Bella går det bättre än någonsin med. Vi har börjat prova med att rida med bett nu och det går helt okej. Idag ska vi testa Dessans novabett på henne och ser hur Bellisen funkar på det. Jag kan säga att Dessan lyssnar bäst på det än alla andra bett jag testat. 
 
Jag har inte ridit Dessan sedan betet av olika anledningar. Jag kommer berätta det sen på bloggen när det är helt bestämt. Time to move on maybe?
Men jag ska rida ut henne i helgen både lördag och söndag hoppas jag. Då kan jag passa på att testa Huntertränset, inte gjort det än. 
Har även stalltjänst klockan 7 imorgon.. Tillbaka till vardagen :/
 
 
Visst är hon fin lilla Bella?!
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Vilken hästvecka!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: