Så varmt...

Klagar inte på värmen på så sätt. Jag älskar sommaren! Men när jag kommit hem efter att ha ridit längtar jag bara till en kall dusch. 
 
Precis varit och ridit häst nr 1, ska strax åka till häst nr 2 vilket är Bella. Det var ett tag sedan jag var där. Saknar lilla Bellis.
Hästen jag red idag var faktiskt inte Dessan för hon var med på uteritten hemma hos Karoline. Tydligen var det några orutinerade ryttare och då är Dessan perfekt. Hon passar till alla ryttare!
Så jag fick rida Ricaruso. En vux valack på 175cm. Lika hög som jag själv ;)
Men han var jättesnäll och supermysig. Traven var inget att tala om, skumpade som en idiot. Men galoppen måste jag säga är mycket mysigare än Dessans. Och jag har faktiskt ridit Ricaruso någon gång innan.
 
Uppdaterar mer när jag kommit hem från Bella.
0 Kommentarer till "Så varmt..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: