Slut på sommarlovet kan man väl säga..

Börjar mina 5 jobbveckor imorgon. Jag ligger väl mitt emellan att längta och sucka haha. Jag trivs bra på det jobbet jag har och pengarna jag tjänar gör att jag kan unna mig mer eller spara till mina resor. Men visst tar det lite att jobba när andra har sommarlov.
Men det börjar bra. Imorgon jobbar jag kväll, och tisdag, onsdag jobbar jag 7-14 så det är inte så farligt. Sedan har jag ett par långa dagar.
 
Mitt emellan de 5 veckorna har jag faktiskt 10 dagar semester. Jag och familjen ska till Österrike, vilket ska bli superkul! Längtar. Sedan har jag min och Emilys Londonresa i höst att se fram emot.
 
Just det.. glömde säga att jag och syrran var i Ullared tordag och fredag. Hittade en massa faktiskt så plånboken är rätt tunn nu ;)
Vi sov på hotell och hade det riktigt mysigt. Perfekt helg bara för oss systrar. Och jag körde också. Första gången jag körde så långt. Och det gick jättebra. 
0 Kommentarer till "Slut på sommarlovet kan man väl säga.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: