Sweden weather sucks but it's friday people!! :D

Vilken seg vecka det har varit men nu är vi äntligen inne på den sista skoldagen för veckan.
 
Igår var jag på trafikskolan och körde där för första gången. Det gick rätt hyfsat, men jag vet att jag kan bättre. Bara att öva och öva! Och går allt som planerat tar jag körkortet på min födelsedag. Eller jag gör teorin då och uppkörningen dagen efter.
 
Ikväll åker jag ut till scoutstugan och är där men scoutgruppen och pappa. Vi ska laga 3 rätters middag och sedan se på film. Lyxigt! ;)
 
Imorgon tänkte jag att Dessan skulle få röra på sig i skogen. Trottsa älgjakten lite.. Nej men det finns en runda de inte får jaga på och så bomba jag både mig och hästen med reflexer så går det nog bra. På söndag är det Bellas tur. Vi får se vad det blir då!
 
Hur ser er helg ut? Fullt upp? Eller ska ni bara ta det lugnt?
0 Kommentarer till "Sweden weather sucks but it's friday people!! :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: