Lägger mig tidigt ikväll men med ett leende på läpparna!!!

För första gången sedan jag började rida Bella gick hon fram i galopp och galopperade långa sträckor. Vilken häst! Och vilken galopp! Jag märkte inte alls att hon var travhäst utan det var riktig fart i galoppen, precis som i traven fast mycket mjukare och skönare. 
Jag har nu kommit på hur jag ska göra för att få Bellis att galoppera. Fina tjejen!
Och hon gillade verkligen nova bettet jag hade med mig, så det kör vi på framöver. Äntligen har vi hittat något som passar Bella. Hon och Dessan får helt enkelt dela på det bettet tills Jaana har köpt ett till Bella. Funkar det med? Jag får bara se till att komma ihåg att ta med det varje gång. Känner jag mig själv så är jag rätt glömsk haha.
 
Nej nu ska jag gå och lägga mig. En stalltjänst väntar på mig imorgon bitti..
0 Kommentarer till "Lägger mig tidigt ikväll men med ett leende på läpparna!!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: