Dagen!

Lilla pollen var supertrött idag, vilket jag kan förstå. Det var stekhet ute!
Städade hennes box, vilket tog längre tid än vad jag trodde så jag kom inte ut till Dessan fören typ 1 och då var det riktigt varmt! Flugorna var med riktigt irriterande, så jag lånade Jennies flugspray och så fick hon ha en flughuva på sig när vi red. Provade även mitt nya träns, och den passade jättebra, bara nosgrimman som är lite liten. Väldigt stelt nu i början så den kanske töjer ut sig sen?
 
Imorgon ska vi träffas redan vid 11 Jennie och jag, då borde det inte vara så varmt. Hörde också att det skulle regna imorgon...
Sen på Söndag ska Dessan få vila, samla krafter till Träningslägret :D
 
Nu ska jag rosta lite bröd och bre på Nutella, äta BBQ mandlar och titta på 90210. Gött!
0 Kommentarer till "Dagen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: