En ny dag!

Nyduschad och redo för att ta det lugnt!
Idag red jag ju med Anna och Erika som jag skrev i förra inlägget.
Började med att rida Cleo för han är lite svårare att fånga i hagen. Vill inte lämna sina kompisar xD
Han fick klättra idag, trava lite upp för backar. Krävde inte så mycket av honom, då det bara är andra gången så de är ju fortfarande under igångsättning.
Han skötte sig väldigt bra, pigg för att ha varit på bete i 1 och en halv månad!
 
Dessan var snällare än någonsin! Har jag sagt att jag verkligen älskar den lilla tösen <3
Red tyvärr samma runda med henne som igår, fast åt andra hållet. Mer trav blev det, inget krävande här heller bara att hon ska få upp konditionen.
 
Ikväll kommer Jennie äntligen hem, så vi ska rida tillsammans imorgon. Då ska vi försöka galoppera hästarna lite försiktigt!
Fylla på torv i Dessans box uppe i Olofström ska jag också hinna med, då Karoline kör upp henne dit på Söndag kväll tror jag.
Jag ska ju ha henne på träninglägret på Måndag :D
 
 
Tösen idag :D <3
 
 
1 Kommentarer till "En ny dag!"
Postat av: Tuva

Duchesse har blivit rund om magen. Duchesse är fin en då.

Svar: Hon är alltid fin! ;) Min lilla bebis <3
Siri Andersson


Datum: 2012-08-02 / Klockan: 18:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: