Gårdagen och idag

Orkade inte blogga igår, jag har haft sånt problem med huvudvärk hela veckan och vaknat ofta på nätterna. Vet inte riktigt vad det beror på?
I alla fall så red jag ett dressyrpass på Lilla D igår, och hon var så otroligt fin :D Känns så roligt när passen går så bra. Skänkelvikningarna för vänster skänkel gick gick super, högel skänkel lite mindre bra. Men hon sprang inte iväg utan tog det lugnt och väntade. Lyckades även få henne att gå ner i form vid vissa tillfällen i traven, första gången jag lyckats faktiskt. Hon brukar mer gå med huvudet i vädret, inte för att det gör mig något men jag kände mig så sjukt stolt igår. Både över mig och Dessan som gjorde hela jobbet ♥
 
Idag åkte jag med mamma och syrran till Karlshamn efter skolan. Tuva ville ta hål i öronen. Hon var så sjukt duktig! Gud vad förvånad jag blev över hur lugn hon var, visst några tårar kom men när jag tog hål i öronen när jag var 7år blev jag helt hysterisk.. Tuva är den mest coolaste 9åring, det är ju klart hon är ju min älskade lillasyster ♥
 
Nu ska jag förbereda lite, för mamma ska få en ansiktsbehanling/massage av mig. Vill träna! :)
Sen ska jag powerwalka 30-40min, ingen chill ännu ;)
 
2 Kommentarer till "Gårdagen och idag"
Postat av: Tuvis

Det var kul.


Datum: 2012-08-31 / Klockan: 17:49:25
Postat av: Tuvis

Det var kul.

Svar: Vad bra! :D
Siri Andersson


Datum: 2012-08-31 / Klockan: 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: