Hihi vet att jag inte kommer att få det men kan ju alltid försöka ;)

Mamma och pappa när ni läser detta, tror ni att Lilla D och jag skulle kunna få detta i julklapp?
Vi skulle bli superglada!
Nytt finns att köpa på www.chevalridsport.se men det är lite väl dyrt, men det finns även begagnat på hastnet.se , sök bara på John Whitaker..
 
 
Engelska flaggan är så sjukt snygg :D
2 Kommentarer till "Hihi vet att jag inte kommer att få det men kan ju alltid försöka ;)"
Postat av: Maya Juuti

Å det är ju sååå snyggt, har egnland jag å, lua och schabrak, det är sååå värt varenda öre :)

Super fin blogg, kola in våran om du har lust :)

Svar: Tack :D Er med är superfin!
Siri Andersson

URL: http://deepshit.blo.gg
Datum: 2012-08-26 / Klockan: 19:11:37
Postat av: Tuvis

Fin luva och fin flagga.

Svar: Finaste schabraket och luvan jag har sett!
Siri Andersson


Datum: 2012-08-27 / Klockan: 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: