Idag :D

Idag händer det lite mer!
Kaninernas sommarlov är över, så de ska få hoppa lite gymnastikhoppning :)
 
Vid 17 drar jag ner till Dessan, hon står i Kyrkhult nu under betet. Men nu ska jag rida igång henne några dagar innan hon flyttas till Olofström igen. Ska bli superkul att träffa henne! Det var ett tag sedan...
 
Mamma och pappa är i Växjö, så jag och syrran stannade hemma. Men jag bad mamma köpa sån där krok som jag kan ha på skåpet och hänga träns, förbygel mm för det börjar bli fullt i mitt skåp. Och jag har ju köpt lite mer till Dessan nu i sommar xD
Är den för stor att ha på skäpet, har jag den på hennes boxdörr, vi får se ;)
 
1 Kommentarer till "Idag :D"
Postat av: Tuva

Det var bra att den fanns och jag fick en Justin Bieber film den varade i lite mindre en två timmar. Jag och Siri köpte glass.

Svar: Den filmen kommer jag nog få höra ett par gånger ;)
Siri Andersson


Datum: 2012-08-01 / Klockan: 21:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: