Lång dag!

Idag har jag varit på Volvo hela dagen, hör till Teknik kursen. Intressant dag säger jag!
Just det Tv4 var där och intervjade mig och en vän. Så imorgon förmiddag klockan halv 7, halv 8, halv 9 osv kommer jag vara med på lokala nyheterna på Tv4. Missa inte det! ;)
 
Sen var jag och red en dressyrlektion på Dessan. Gud vilka ovänner vi blev! Duchesse ville inte lyssna på mina signaler utan göra lite som hon själv vill.. Då blev jag lite sur! Förmodligen var det något jag gjorde fel. Men någon gång måste det gå dåligt. Dressyr är inte riktigt vår grej :)
 
Nu ska jag ut och ge kaninerna kvällsmat. Seya!
 
Någon som kommer titta på nyheterna imorgon? ;)V
3 Kommentarer till "Lång dag!"
Postat av: Mamsen

Man kan oxå se inslaget på tv4play.se;-)

Svar: Just det, det kan man :)
Siri Andersson


Datum: 2012-08-17 / Klockan: 20:45:01
Postat av: Tuva

NEJ DU ÄR FINAST HAR JAG SAGT OCH LYD MIG NU.

Svar: Aldrig! Du är finast <3
Siri Andersson


Datum: 2012-08-17 / Klockan: 21:05:49
Postat av: Tuva

HÖR DU INTE VAD JAG HAR SAGT.


Datum: 2012-08-18 / Klockan: 10:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: