Lördag :)

Gud vilket seg förmiddag det har varit, typ bara legat i sängen och tittat på tv eller läst..
 
Men på eftermiddagen skjusade mamma och syrran ner mig till Lilla D, och stannade där en stund. Syrran hjälpte mig att borsta och ta hand om Duchesse.
Sen åkte de iväg medans jag red ut med Alice, Alicia, Alva, Anna och Erika. Stor grupp! xD
Lilla D skötte sig superbra och lyssnade och gjorde exakt det jag bad om, stolt :D
 
Pappa är även iväg idag med, så det blev en tjejkväll till med mamma och syster min. Film med nudlar och jordnötssås. Finns det något godare?
 
 
 
De tre sista bilderna var mamma så snäll som tog  ♥
2 Kommentarer till "Lördag :)"
Postat av: Tuvis

Duchesse är större en lilla mig. Hon ville äta men jag drog allt jag kunde så Siri fick hjälpa mig.

Svar: Du var superduktig! :D
Siri Andersson


Datum: 2012-08-27 / Klockan: 20:45:37
Postat av: Tuvis

Det var kul.

Svar: Vad kul att du tyckte det :D
Siri Andersson


Datum: 2012-08-30 / Klockan: 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: