Mina förebilder

Jag har 2 förebilder, en inom ridsporten och en utanför:
 
I ridsporten är det såklart själva Rolf-Göran Bengtsson. Han är en så sjukt grym ryttare! Han har tagit medaljer i både EM, VM och OS. Vid OS 2008 i Peking tog han silver. Han har även tagit guld i EM! Han är förebild för många andra ryttare, och även för mig.
Också hur han behandlar sina hästar gör mig glad. Vid OS i London detta året, fick Casall ett sår på ena benet. Han haltade inte eller något, men Roffe valde att avgå från tävlingen ändå. Han låg väldigt bra till i hoppningen, men han ville inte utsätta Casall för mer skada.
Såhär tycker jag alla ryttare borde vara!
 
Min andra förebild är definitivt min min kära syster Tuva ♥ Jag har alltid beundrat henne, även fast hon är mindre än jag! Hennes envishet, hon vet vad hon vill. Men sen har hon en sida där hon är så "mjuk". Vi har ett band tillsammans, det är ju klart för vi är systrar. Men när hon är jag, blir jag glad. Är hon ledsen, blir jag ledsen..
Hon är som en bästa vän, hon finns alltid där för mig, hennes famn är alltid öppen. Jag kan prata med henne om allt, och ja jag menar det även fast hon bara är 9år!
 
Älskade syster! ♥
 
 
Roffe :)
 
 
2 Kommentarer till "Mina förebilder"
Postat av: Tuva

Vist är jag söt.

Svar: Du är alltid söt!
Siri Andersson


Datum: 2012-08-19 / Klockan: 12:14:45
Postat av: Tuva

Du finns alltid där för mej.


Datum: 2012-08-19 / Klockan: 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: