Mini bloppis


Svarta läder benskydd med avtagbara paddar i äkta fårskinnsludd. Stl. Full!
Säljer endast för att jag har bytt till brun utrustning.
Går att köpa var och en för sig! 100:- för ludden och 100:- för benskydden eller 150:- tillsammans.
Jag kommer putsa dem innan köp!
 
 
Till vänster: Mörkbruna vävribbtyglar i stl. Full, inte så mycket använda och i mycket fint skick. Silvriga detaljer!
30:-
Till höger: Mörbruna gummityglar i märket Kingston. Stl. Full, mässing detaljer! Ger superbra grepp.
50:-
 
 
Brunt träns i stl. full, matchande tyglar medföljer. Inte så mycket använd, och putsad efter nästan varje ridpass. Säljer endast för att jag har väldigt många träns xD
Nypris: 149:-
Mitt pris: 100:-
 
 
 
 
 
Har även en svart grimma i stl.full och en rosa disco grimma med matchande grimskaft. Tyvärr ingen bild just nu, dä de håller på att tvättas!
För den svarta 30:-
Rosa discogrimman med grimskaftet 40:-
 
 
 
Allt kommer tvättas eller putsas innan det skickas iväg! Köparen står för frakten!
1 Kommentarer till "Mini bloppis"
Postat av: Tuvis

Om jag skulle ridit hade jag lät köpt dom.


Datum: 2012-08-22 / Klockan: 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: