Planerar redan för vintern ;)

Började i skolan idag! Samma gamla, inget kul.. Gillar inte skolan så är det bara :/ Men det betyder inte att jag inte kämpar!
 
Sen hem och dra på sig ridkläderna, hoppträning med Lilla D ♥ Gick lite sådär, vissa hinder blev det lite helikopterhopp, men när jag samlade ihop henne mer gick det bra. Högg till i ryggen idag när vi red igång, och blev bara värre när vi hoppade. Tyvärr har det inte gått över än, hoppas det bara är en sträckning. Har det inte gått över tills imorgon, smörjer jag in den med heat lotion!
 
Jo jag hittade en grymt snygg vinterjacka, tidigt ute jag vet! Men mamma och jag kom överens om att betala hälften var ungefär, så i helgen beställer vi den :D
 
Nej nu ska jag duscha och käka lite kvällsmat.
 

Bild på jackan, fin va? ;)
 
 
 
 
3 Kommentarer till "Planerar redan för vintern ;)"
Postat av: ida

Hej. Jättefin blogg. Besök gärna min :)

Svar: Tack så jättemycket :D Din är med super fin! ^^
Siri Andersson

URL: http://idanordin.webblogg.se
Datum: 2012-08-24 / Klockan: 12:28:24
Postat av: Tuvis

Fin jaka.

Svar: Hoppas den är lika fin när jag får den ;)
Siri Andersson


Datum: 2012-08-25 / Klockan: 18:12:32
Postat av: Tuvis

JA.


Datum: 2012-08-28 / Klockan: 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: