Ridit!

Nu har jag nyss varit ute och motionerat Dessan :D Skritt och lite trav i 30min blev det, samma imorgon med!
Det kändes underbart att sitta på Dessans rygg igen, 1 och en halv månad sedan.. Alldeles för lång tid!
Men gud vilken mage hon har fått, så jag kan inte säga att hon var pigg direkt xD
 
Jennie är bortrest och kommer inte hem fören imorgon kväll. Så jag red honom idag och ska göra det imorgon med så är han lite igång tills Jennie kommer. En helt annan häst än var Duchesse är. Mer häst om man säger så, även fast han är 5cm mindre. Vi kan inte säga att vi kommer överens Cleo och jag. Men jag försöker i alla fall xD
Det var roligt att prova något nytt! Piggare var han i alla fall ;) Han är även 6år yngre än vad Duchesse är, alltså 15år. Kanske därför?
 
Imorgon ska jag rida med Anna och Erika :) Kommer även försöka ta lite bilder då jag glömde det idag..
0 Kommentarer till "Ridit!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: