Svar på frågestunden del 1

Nellie
vad heter du i mellan namn?
Jag heter Jenny och Elisabet i mellannamn :)

kan vi va någon dag?
Såklart vi kan, säg bara till <3


vilken är din favoritlåt?
Jag har så många, men just nu är det Wide Awake cover med Luke Conard.
 

vad är det roligaste minnet du har?
Det måste vara detta årets ridläger! Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och mitt liv måste ha blivit förlängd med flera år så mycket som jag skrattade xD
 
 
Lolo
 
Vilken svordom använder du mest?
Jag svär på tok för mycket, men den jag använder mest måste nog vara fan!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Step up 2

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle
köpa?
Duchesse helt klart!
 
Använder du hoodtröjor?
Japp helt underbara!
 
Läser du mycket?
Om jag gör, nästan pinsamt hur mycket jag läser xD
 
Vilken personlighet är ett måste hos en partner?
Oj den var svår! Ärlighet, Humor, Lojalitet är nog viktigast :)
 
Vem litar du på mest ?
Elin helt klart! <3

Godaste godiset?
Jag är inte så stor godisälskare, men surisar säger jag då :)
 

Bästa häst du ridit?
Lätt, Duchesse ;)
 

Barbacka/Sadel?
Repgrimma/löst/träns?
Tyglar/Grimskaft?
Tvådelat/tredelat?
Pessoa/pelhalm/kimblewick? - ville bara tillägga att jag inte har något emot någon av dem betten, så länge man vet hur man ska hantera det!
Silver/guld?
Rosa/lila/blå? - min favoritfärg :D
Svart/Vit?
Brunett/Blondin?
Ponny/Stor häst?
Dressyr/Hoppning?
Western/Trickträning? - jag gillar verkligen western också, men trickträning är snäppet högre ;)
Lösgodis/Chips?
Cola/Fanta?
Red Bull/Monster?
Vill du träffa mig? (a)
Såklart jag vill, säg bara till <3
Omtänksam,lite mindre snygg, glad kille/ Kaxig,snygg, vet vad han vill kille? (bara för att jag vet att du gillar den ;))
Muskler/Inga muskler (på kille dock) - alltid ett plus i kanten ;)
Lång/Kort (också på en kille)
Blond/Brunett (samma här)
Absolut bästavän?
Lätt fråga, Elin <3
 
Om du fick välja en affär du fick ta vad som helst upp till 300:- vilken affär skulle det varit?
New Yorker :D
 
Hur gammal är Dessan?
Lilla fröken D är 21år gammal.
 
Hur länge har du ridit?
Jag har ridit i 11år

Blev det för många frågor från mig nu?
Nejnej, jag älskar att svara på frågor och dina är riktigt bra!

Favoritfärg på utrustning till häst? (alltså grimmor,schabrak osv)
Duchesse passar i allt, men jag säger min favoritfärg Lila!
 
 
 
Resten av frågorna kommer inom kort, jag måste bara svara på dem först ;)
 
0 Kommentarer till "Svar på frågestunden del 1"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: