Svar på frågestunden del 2

 
duvet x) 

1.om du fick välja mellan att äta ett kex med tandkräm på eller äte en hel chili ? - lätt svar!


2. kyssa världens snyggaste kille o förlora din mun eller kyssa den fulaste killen och behålla munnen ?


3. hålla en orm eller slicka på en snigel ? - även fast jag har ormforbi, hade jag hällre gjort det än att slicka på en snigel xD
4. raka skallen eller pierca ögonbrynet ? ;D - också ett lätt svar!

 
 

Vad är dina mål med sessan?

Just nu har jag inga direkt mål, jag vill hinna hoppa en LC med henne innan hon blir för gammal. Med tanke på vad som hände sist jag hoppade det. Sen skulle jag vilja starta dressyr, då jag tyckte det var skitkul sedan träningslägret :)

Högsta ni hoppat?

Vi har hoppat runt 1m :)


Hur beskriver du den perfekta hästen? (få inte vara sessan!;)

Oj det var svårt eftersom jag inte får välja Sessan xD Ska jag vara ärlig så jag ingen direkt "drömhäst"! Men jag är helt kär i skäckar och svarta hästar :D


Hur började du rida?

Oj det minns jag inte! Jag har varit hästtokig i hela mitt liv, och när jag hade åldern inne så började jag rida på ridskola.


Vad tycker du om spö och sporrar?

Jag tycker det är helt okej, så länge man vet hur man hanterar dem. Jag själv rider med spö i dressyr och hoppning, men det är ju inte så att jag direkt sitter och slår Duchesse! Jag har det mer so men extrahjälp. Samma med sporrar, man sitter ju inte och bankar hästen i sidorna för då är man en riktigt dålig hästmänniska! Usch nej sånt tål inte jag..
Men som sagt så länge du vet att du kan hantera dem så har jag inget emot det ;)

 
 
 
amanda von palffy

hur länge har du haft duchsse på foder?

Jag har inte Duchesse på foder, utan jag hyr henne bara. Men jag har haft henne i lite mer än 1år :D

vrf valde du henne och ingen annan?

Det gjorde jag nyss ett inlägg om, kolla in det så hittar du svaret!

om du skulle få välja en anan i stallet vilken skulle du valt då`?

Om inte Duchesse hade funnits, hade jag nog kunna tänka mig att välja Joylight och hade jag inte varit för lång så hade jag valt Lisa. Men nu är jag lycklig att jag har Duchesse <3

 

 

0 Kommentarer till "Svar på frågestunden del 2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: