Svar på frågestunden del 3

 Tuva
 
Vem är du kär i?
Jag är inte kär i någon just nu ;)


Vilken kändis gillar du?
Jag gillar många kändisar, så det ändras efter varje film jag ser xD

Vilken kändis var den senaste du hörde?
Nicki minaj

Vad gör du om dagarna?
Ja inte så mycket faktiskt.. Skolan, pluggar, tar det lugnt, är i stallet :D
 
Vad vill du bli när du bli stor?
Som det ser ut nu vill jag antingen bli lågstadielärare eller arbetsterapeut.

Vad gillar du i skolan?
Är inte så förtjust i skolan, men ämnen som är rätt kul är matte och idrott :)

Vad är det som du gillar med Duchesse?
Oj det var svårt! Allt, det finns inte en ända grej jag inte gillar med henne. Hon är helt underbar! ♥

Vilken film gillar du?
Gillar så många, men favoriterna är nog Twilightfilmerna och fast and the Fast and the Furious filmerna! De slår alla ;)
 
Vilka kompisar gillar du?
Jag kan inte räkna upp alla mina vänner, då skulle listan aldrig ta slut! Men de som står mig närmast är såklart Sinja och Elin ♥ Även Matilda och Emily!
 
Vad är din högsta önskan?
Ska jag vag vara ärlig, så har jag ingen direkt högsta önskan längre. Jag har allt man kan önska sig! En underbar familj, vänner som finns där för mig och att få ta hand om världens bästa häst! Kan livet bli bättre?
0 Kommentarer till "Svar på frågestunden del 3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: