Teknikvecka!

Ni som inte vet så är jag på teknikkurs denna veckan. Inte mitt bästa ämne, men jag ville prova något nytt. Se lite hur industri är och verkar! Och jag får ju pengar för det ;) Passet är mellan 8.00-16.00 unefär, fast med rätt mycket pauser.
Jag har varit där i 2 dagar nu! Det är inte jätteroligt, men inte skittråkigt heller. Lite intresseant är det dock :)
Idag har vi varit på IUC och Volvo. Det var riktigt roligt att vara på Volvo, speciellt när vi stod vid de stora pressmaskinerna. När det smälldes ihop så vibrerade det i hela marken. Cool känsla!
 
Imorgon bär det av till Kreativum!
 
 
2 Kommentarer till "Teknikvecka!"
Postat av: Tuva

Fy vad du är FIN.

Svar: Aw du är finast <3
Siri Andersson


Datum: 2012-08-17 / Klockan: 18:37:19
Postat av: Tuva

DU ÄR DEN FINASTE JAG VET.


Datum: 2012-08-18 / Klockan: 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: