Träningsläger dag 1

Det häde inte så mycket denna dagen!
 
Jag kom dit lite innan två, och mötte upp Jennie. Packade in mina grejer i hennes bil för de skulle köra ner det till vandra hemmet. Lärde känna alla lite, de flesta kände jag redan ;)

Först fikade vi, sedan hämtade hästarna för ett dressyrpass. Dessan var riktigt lat! Men det går bättre då, för hon tar inte bara betet och springer utan lyssnar på mina skänklar mer nu. Även om det betyder att jag måste driva mer. Men gud vad tanten blev svettig! xD
Det blev även tacokväll, vilket uppskattades av mig. Sen var det fritt hela kvällen!
Kvällarna var riktigt vilda vill jag säga ;)
 
Medans de andra satt vid tvn, hade jag och Jennie lite överskottsenergi, så vi hälsade på hästarna i hagen och hoppade lite hinder i paddocken:
 
 
Detta är lugnt det bästa lägret ever!
2 Kommentarer till "Träningsläger dag 1"
Postat av: Tuva

Du, Jenny och Duchesse är fina och kola.

Svar: Åh vad gulligt sagt <3
Siri Andersson


Datum: 2012-08-17 / Klockan: 18:39:48
Postat av: Tuva

Bara så ni vet jag menar det.


Datum: 2012-08-18 / Klockan: 10:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: