Träningsläger dag 2

Vaknad klockan 8, för frukosten serverades vid halv 9.
Sen hämta Dessan, göra henne redo för ännu en dressyrlektion. Hon kändes mycket finare än förra lektionen, lyssnade väldigt bra på mina skänklar och böjde sig lagom mycket i volterna. Det var bara någon gång jag fick hjälpa henne med att få ut baken lite mer, så då petade jag henne lite med spöet.
 
Efter det var det teorilektion, vi tittade på en film som handlade om sitsen. Det skulle vi komma ihåg vad den handlade om, för vi skulle få frågor senare.
Innan jag fick middag, fodrade jag Duchesse också. Glad häst! :D
 
På eftermiddagen blev det ett hopplektion för Maria Fieber. Det gick kasst kan jag säga! Lat häst mellan hinderna, men så fort hon såg ett hinder bara tog hon bettet och bara sprang. Brydde sig knappt på att lyfta på benen. Tradig häst! :/
Efter det skulle Dessan ut, boxen skulle mockas och gången sopas.
Skräckfilm på kvällen, vilket jag i direkt uppskattade XD Men men vill alla andra så! Men gud vad löjlig filmen var, inte ett dugg läskig..
 
 
Inga bilder denna dagen tyvärr!
 
0 Kommentarer till "Träningsläger dag 2"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: