Vila, inte än i alla fall!

Har hunnit mycket nu på förmiddag! Vaknade halv 8, för jag skulle ut till stallet vid 8. Dags för stalltjänst!
Vi blev klara på bara 1½ timme, riktigt snabbt gick det så jag red ut en runda med Alva och Lisa. Lisa ville inte gå först, så jag fick vara först. Lilla D var väldigt nojig, hon går att ha först men hon blir lite uppskrämd då. Men annars gick det super idag med :)
Vi red gula huset, vilket tog bara ca 40minuter. Skönt väder också!
 
Eftersom det är metalldagen ska hästarna in tidigare för de gillar inte den höga musiken, blir väldigt uppskrämda..
Ska dit redan vid halv 1!
Sen ska kaninerna rastas och deras bur städas, och jag ska hinna plugga lite matte.. Oj ingen vila än inte! :/
0 Kommentarer till "Vila, inte än i alla fall!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: