Ännu ett underbart julfirande..

Fast denna gången hos Mormor och Morfar i Gränum. Förutom oss så var min moster med familj där, det vill säga mina kusiner Lova och Mattis också.
Min morbror med familj kunde inte komma, för Ville blev sjuk på julafton :/ Kändes lite tomt utan dem!
Men annars hade vi jättetrevligt! Vi åt superbra mat, delade ut julklappar och spelade spel.
 
 
Här är grejerna jag fick idag:
 
 
Chokladmaskin - Fick av syrran
En supersnygg svart bling lädergrimma - Fick av Lova och Mattis (moster med fam.)
500kr - Fick av mormor och morfar
Superhäftiga lila ridbyxor - Fick av Ville och Emma (morbror med fam.)
Pyjamas set - Fick av mamma och pappa 
One Directions nya album (Take me home) - Fick av mamma och pappa
Ett oliv kit - Fick av Ville och Emma (morbror med fam.)
Ett lite större kit (Hårspray, duschtvål, body lotion, mascara, kajal, läppsyl) - Fick av mamma och pappa
Boken om One Direction - Fick av mamma och pappa
En anteckningsbok med mig själv på utsidan - Fick av Ville och Emma (morbror med fam.)
Den vuxna versionen av boken " De utvalda" - Fick av mormor och morfar
 
1 Kommentarer till "Ännu ett underbart julfirande.."
Postat av: Tufs tuva Tuvis tuva andersson

Många presänter du fick.

Svar: Det fick du med! ;)
Siri Andersson


Datum: 2013-01-01 / Klockan: 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: