Både bra och dålig dag..

Fick bra nyheter i skolan idag, jag var godkänd på kemiprovet. Det kändes så underbart! Jag kan säga att jag är mer glad att få ett E i kemi än ett B- i Svenska. Skönt att andas nu! Inga mer prov innan jul :D
 
Kom hem med nästan migrän och ont i halsen, så jag ska stanna hemma ikväll och vila upp mig. Så ingen dressyrlektion för varken min eller Dessans del. Men tror inte hon dör om hon missar en lektion ;) 
Tror snarare att hon tycker det är skönt!
 
Ska som sagt vila upp mig så jag kan vara med i volleyboll turneringen imorgon ;) Vi stora kyrkhults scouter har blivit inbjudna till en volleyboll turnering en bit bort. Ska bli jättekul, även fast typ ingen i vårt lag kan spela volleyboll  haha. Men är där hela kvällen, och går vi till finalen är vi där till klockan 24.. Taggad :D
0 Kommentarer till "Både bra och dålig dag.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: