Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1. Är blåögd, fast ögonen skiftar lite då och då i olika blå färger.
2. Vill ha 3 barn när jag blir vuxen.
3. Har inte växt på jättelänge, är 175cm och varit det i ca 2år.
4. Favoritfärg är lila.
5. Älskar actionfilmer!
6. Hästarna hör till en stor del av mitt liv.
7. Har varit på en fotbollsmatch i hela mitt liv och det var i somras, var bland det bästa jag har varit med om. Är inte förtjust i fotboll annars xD
8. Är definitivt en solmänniska, gillar inte kylan! Dock är det superkul att åka till fjällen för att åka skidor.
9. Har ofta väldigt svängande humör. Ena dagen kan jag vara superkänslig, en annan dag tjurig och andra dagen skrattar jag så mycket att jag får ont i magen.
10. Har ganska dåligt självförtroende!
 
0 Kommentarer till "Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: