Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Jag oroar mig inte för så mycket!
 
Men jag oroar mig ofta för Duchesse. Hon blir 22år nästa år! Börjar bli en gammal tant..
Jag oroar mig att jag ska komma till stallet och se hennes box tom. Att hon är borta! 
Vill inte tänka tanken, men ibland kommer den av sig själv ändå! Många säger att ta vara på tiden jag har med henne, jag försöker men hur länge kommer den tiden att vara?
Jag har snart haft henne i 1½år, och det kommer vara svårt att låta henne gå. Det kommer ta knäcken på mig..
 
Jag vet att en dag kommer detta att hända, men jag vill inte att den dagen ska vara idag, imorgon, om en vecka eller om ett år. Jag vill att Duchesse ska vara hos mig för evigt 
 
Önsketänkande jag vet!
 
Duchesse, hästen med ett hjärta av guld 
 

0 Kommentarer till "Dag 11 – Någonting jag oroar mig för."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: