Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Min mål: När det gäller Duchesse så har vi inga mål, utan vi tar en dag i taget :) Eller jo, jag skulle vilja våga hoppa LC igen. Men sedan olyckan så vågar jag inte riktigt. Det är MITT mål i ridningen.
Mitt mål utanför ridningen är väl att jag ska fortsätta som jag gör nu, prioritera allt med läxor och skolan. Och det funkar bra :) I betyg ligger jag på medel beroende på vilket ämne. Jag har inte högre än B eller lägre än D vilket känns skönt. Så mitt måk är helt enkelt att fortsätta kämpa.
 
Mina drömmar: Haha, mina drömmar är att bo ute på en gård ute på landet. Med stora hagar runt om där 4 hästar går. En frieser, haflinger, fjording och en shetlandsponny ;) 3 barn springer runt i huset, två pojkar och en flicka.
Och en make som kommer hem från jobbet varje dag medans jag står och lagar mat hihi. En stor familj!
Får inte glömma att jag måste ha en katt med blåa ögon också!
Underbar dröm va?
 
Mina önskningar: Jag har inga direkt önskningar! Jo såklart när det är jul har ju alla julklappsönskningar, men utom det så önskar jag mig inget. Jag har en underbar familj, släkt, djur och vänner som jag älskar. Vad mer kan man önskar sig? 
Jag önskar att jag kan få fortsätta med det liv som jag har just nu :D
 
 
Världens bästa lillasyster med världens bästa häst <3
0 Kommentarer till "Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: