Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu

Almina vid mina sida! Hon försvann alldeles för fort ut ur mitt liv. 
Hon lärde allt jag vet nu, hon lärde mig att aldrig ge upp. Så som vi fick jobba! Jag lade ner blod, svett och tårar på den ponnyn, men det var sanneligen värt alltihop. Och så försvann hon..
 
Almina var ett riktigt sursto, men jag älskade henne ändå :D Hur mycket jag än ville ge upp kunde jag inte. Denna hästen betydde för mycket för mig. Vi kunde stå i flera timmar och bara mysa! 
Jag saknar den ponnyn så sjukt mycket :(
 
Så någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu och skulle göra vad som helst för att få, är att Almina ska komma hem till mig.
 
Almina, ponnyn med den bästa personligheten och är vackrast på hela jorden <3
 

 
0 Kommentarer till "Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: