Dagens ridpass..

Hade avslutning på ridskolan idag :D Trodde det skulle vara gymkana, men vi körde poänghoppning istället.
 
Det gick jättebra och det var riktigt roligt! Men tråkigt var att både alla i mitt lag och alla i motståndarlaget var felfria så det hände liksom igen. Så oavgjort blev det!
Dessan var SÅ duktig, och tyckte det var jättekul att hoppa :D
 
Hade fått väldigt många meddelande på facebook denna veckan, där folk skrev att Dessan hade varit galen i gymkanan xD Tänk lilla damen på 21år galen.. ;)
Nej men hon hade småstegrat och kickat i startet och sen slängt sig iväg å det tog flera varv att få stopp på henne.
Men så brukar hon göra. Förra gången jag hade gymkana stack hon med mig när Karoline hade bara sagt " klara ". 
Där fick jag ett gott skratt! :D
 
 
0 Kommentarer till "Dagens ridpass.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: