Hihi jag tror jag har varit lite väl lat dessa dagarna..

Då jag har glömt att blogga ser jag!
 
Igår när jag kom hem från skolan, gick jag direkt till sängen och steg knappt upp på hela dagen. Tittade på Supernatural på datorn.
 
Idag var det lite mer action, direkt när jag vaknade åkte jag ner till stallet och mortionerade Dessan med Jennie och Cleo. Vi red ner till hundbadplatsen och vände. Väldigt kort runda, men Dessan skulle gå en lektion på eftermiddagen så det gjorde inget. 
Drssan var på väldigt konstigt humör, först var hon jättekelig och tiggde godis emellanåt. Under ridturen var hon rädd för EXAKT allt! Till och med Cleo skrämde henne.. När vi sen kom tillbaka till stallet var hon jättegrinig.. Jobbiga häst!
 
Har även hunnit julstäda rummet! Duktig tjej :D
Nyss tittat på Rädda Willy 2 men familjen, har alltid älskat de filmerna! Lika bra nu som då. Få se till att se 1&3 snart.
Nu ska jag titta på ännu mer avsnitt av Supernatural, beroende nr1! ;)Var
0 Kommentarer till "Hihi jag tror jag har varit lite väl lat dessa dagarna.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: