Idag och gårdagen..

Lördag: Mamma och pappa åkte till Costa för att se Plura och handla lite. Jag fick ett par Björn borg trosor :D
Strax efter de åkte, kom mormor och morfar och hämtade oss, vilade nästa hela dagen hos dem. Trött tjej!
Lite senare på eftermiddagen/kvällen åkte vi vidare till Asarum på kalas, kusin Ville fyllde 9år.
 
Söndag: Det var så halt ute så jag och Jennie red ett dressyrpass inne i ridhuset. Vi fick dela med några andra med! Började med att trava fram Dessan LÄNGE, mycket volter, serpentinbågar och övergångar. Bara för att få henne mjuka upp sig. Efter det fick hon galoppera lite på en volt, gjorde även avsaktningar från galopp till halt och komma igång igen. Det tycker Dessan inte är så kul och vill hellre springa.
Framåt slutet red jag lite skänkelvikningar i båda varven vilket gick oförväntat bra :) Vi avslutade med att trava av i båda varven.
Sen kom pappa och fotograferade lite julbilder på mig och Dessan. Några av bilderna finns längst ner!

Har även hunnit städa rumme, dammtorka och städa kaninernas bur. Just det, jag var ute och promenerade i 30min ;)
 
Nu ska jag gå och slå in några av de sista julklapparna, Elin och en av pappas är kvar!
 
 

 
0 Kommentarer till "Idag och gårdagen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: