Kan det inte bli jul nu?

Finns inget att säga om dagen, en vanlig dryg tisdag..
 
Men morgondagen verkar skoj? Först julbord i skolan, slutar tidigare och när pappa har slutat jobbet åker vi till Kristianstad för att hitta en julklapp till mamma. Jag ska vara smakråd ;)
 
 
Jag fick ett filmtips av Emily idag, filmen hette Boot Camp. Någon som sett den? 
Jag tittade på den och vill gärna rekomendera den vidare. Tyckte den var riktigt bra, men gripande..
Det handlar om ett läger för ungdomar som håller på med olika saker t.ex knarkar m.m. Föräldrarna skickar sitt barn ditt i hopp om att de ska bli "bättre", men jag kan säga det lägret är långt från bra. 
Ska inte avslöja något, annars hade jag mycket att berätta om den filmen. 
 
Titta gärna på den och kommentera gärna vad just du tycker?
 
0 Kommentarer till "Kan det inte bli jul nu?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: