Nyss hemkommen..

Efter att ha firat jul hos farmor och farfar med släkten på fars sida. Verkligen jättetrevligt! :D
Ätit mycket det kan jag säga att jag gjorde, julbord är så gott. Tittat på Kalle Anka, och efter det tittade en tomte in. 
Jag fick väldigt mycket fint :)
 
 
Tänkte visa vad jag har fått! En del av grejerna är från imorse, då vi hade en liten julklappsdelning också.
 
 
Av världens bästa vänner fick jag..
En supergo filt och smyckesträd av Emily, Boken "50 nyanser av honom" och geisha choklad (som jag redan har ätit upp) av Elin :D
 
Av syster min fick jag..
En vit väckarklocka, ett iPhone skal med engelska flaggan, ett linne, ram och duk som hon gjort själv och 20kr med :D
 
Av kusinerna fick jag..
Pyjamas set och 200kr på Bik Bok :D
 
Av Farmor och Farfar fick jag..
En stickad tröja, skidglasögon, Sveatrosor + 2 par vanliga trosor, strumpor, filmen "Snowwhite and the Huntsman", 30min ryggmassage hos Martina, 200kr på Lindex :D
 
Av mamma och pappa fick jag..
Den marinblåa västen jag alltid velat haft från Hööks, röd stickad ridtröja, boken "Jag lever, pappa", almenacka, anslagstavla som ser ut som en uggla, lila påslakan set, senaste Frida tidningen :D
 
 

Imorgon firar vi jul hemma hos mormor och morfar och släkten på mors sida! Ska bli kul :)
Nu ska jag lägga mig och börja läsa 50 nyanser av honom som jag fick av Elin.
1 Kommentarer till "Nyss hemkommen.."
Postat av: Tufs tuva Tuvis tuva andersson

Du fick mycket av mig.

Svar: Ja det fick jag verkligen! :D
Siri Andersson


Datum: 2013-01-01 / Klockan: 20:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: