Ursäkta bloggningen ett par dagar..

Min förkyldning blev bara värre så jag har liksom inte orkat helt enkelt. Men nu mår jag lite bättre! :)
 
Dessan fick bara komma ut en liten runda i skogen igår. Jennie skulle iväg och jag kände att jag inte orkade mer pga. förkyldningen, så vi red bara till hundbadplatsen och vände. Jag  började hosta mer när jag kom hem med det var helt klart värt det. Nyttigt med frisk luft, och det är ännu roligare från hästryggen :D
 
Idag har jag satt alla julklappar på plats och sorterat mitt rum. Fick ta väck en massa böcker som jag inte läser längre och fram med de nya. Sen har jag suttit och skrivit mycket, har fått tillbaka skrivasuget igen :) Kanske blir en bok? Haha nej skojar bara, så duktig är jag inte. Men riktigt kul är det! Lugnt ett av mina intressen.
 
Nu måste jag snart sova. Ska upp tidigt imorgon för jag och familjen tar tåget in till Malmö och shoppar :D
 
Dessan är så fin i sin nya grimma :D Eller vad tycker ni?
 
 
1 Kommentarer till "Ursäkta bloggningen ett par dagar.."
Postat av: Tuvis

Ja din förkylning var inte kul det var jag som smitade dig. Min förkylning var inte heller kul.


Datum: 2013-01-01 / Klockan: 19:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: