Vad som hänt under dagarna :)

I fredags var jag med familjen och shoppade i Malmö. Jag köpte med mig hem en parfym (Britney Spears midnight fantasy), 3 linnen, mjukisbyxor, tränings bh, 5 par öronhängen och 3 ringar :D

Idag har jag varit i stallet hela dagen. Började klockan 8 på morgonen med stalltjänst. Runt 11 var det dags för hyrarmöte. Efter det hämtade jag in Dessan från hagen, borstade och broddade henne. Så for jag ut på en långtur med mycket sällskap! Lilla Dessan hade bråttom hela turen runt, taktade mest. Ibland har hon sina dagar ;)

Imorgon ska jag ut i skogen igen, fast en liten mindre runda. Jennie hänger med :)
Direkt efter det åker jag hem till Elin och stannar där över natten :D Så länge sedan jag varit där, och jag har nog inte sovit över där sedan jag började hyra.
Så det ska bli så sjukt kul!!! :D

0 Kommentarer till "Vad som hänt under dagarna :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: