förlåååt!

Gud förlåt!
Jag som skulle gästblogga & hålla bloggen uppe så skriver jag inte ens ett inlägg!
Usch skärpning moa!
 
Aja min dag har varit FULLT UPP!
Vaknade vid tolv & satte mig här och skrev lite med en kompis.
Sen åt jag frukost & kollade lite på Vampire Diares älskar det programmet & bröderna Salvatore är mums!
Kvart över två åkte jag in till byn för att träffa ett par kompisar. Spelade lite xbox & sen åkte vi vidare in till staden för att gå på östersjö festivalen en festival här i Karlshamn varje sommar.
Var där inne i ca 3 timmar kanske. Åkte en karusell, åt langos, sockervadd & pommes. & så vann jag en boll i en sådan klo sak åt min vän Kerstin ;)
Aja vid ca kvar över sju hämtade mamma mig & då åkte vi hem & åt hembakad pizza i vår pizza pronto. Riktigt gott!
Gick ner till hästarna och kollade vattnet och gav Lala sitt kraftfoder. Gott tyckte hon ;)
Resten av kvällen har jag ätit glass & suttit vid datorn. Även pratat med en vän om lite planer.
Eller ja ska fota henne & hennes häst nu någon dag när det så småning om blir fint väder & någon dag ska jag hjälpa henne att fota hennes kaninungar som hon ska sälja. :)
Taggad!
Första gången jag fotar kaniner, så inga förhoppningar alls direkt.
 
Hm, imorn ska jag bara rida, ta hem lite saker från stallet & så ska jag duscha. På kvällen hem till Larsson's för att vara barnvakt åt Ida medans hennes föräldrar är ute och festar & Pelle ska inte vara hemm troligtvis.
Får godis & monster energy som tack. Så klart att man ställer upp ;)
 
Hm lördag så ska jag jobba, rida & fota kanin ungar ev.
& på söndag ska jag till mörrums ryttarförening för att hoppträna & dressyrträna ponnyn min. Fanny, en grymt saknd & efterlängtad person kommer & fotar oss :D
Om inte hon fotar med min så ska jag försöka få med Ida oxå så hon kan fota med den ;)
hihi

På onsdag blir det en pay & jump för mig och Lala på bokeslätt. Hoppas på bra resultat. Ska hoppa 80 & 90 eller 90 & 100. Får se hur det går på träningen helt enkelt! :)
Troligtvis kommer jag inte fortsätta blogga här då.. Men ni får följa min nya blogg -> här
Aja nu ska jag sova.
Imorn ska jag försöka uppdatera er lite bättre!
Vi hörs :*
jag & min foderponny Lala.
Hon är så jäkla vacker ♥
0 Kommentarer till "förlåååt!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: