Morrn!

Haha godmorgon, även om jag varit vaken i ca 2 timmar.
Nu är jag iaf påklädd med ridkläder ;)
Väntar på att Ida ska komma & att dom varit i stallet och hämtat mina stövlar (a)
Blir ett krävande dressyrpass på Lala idag. Första gången på över 2 veckor typ. Får se hur det går.
Har iaf ridit henne lite lätt i skogen 2 dagar efter a tt jag kommit hem.
Annars har det varit ont om tid. Så har inte hunnit rida.
Aja kameran hänger med så det kommer nog både bilder & filmer sen! :)
Hinner dock inte lägga in det idag då jag ska vara barnvakt ikväll ^^
Aja nu ska jag dra mig ner för att kanske äta någonting ?
Har ätit lite chiops & en päronsplit idag. Nyttigt ;)
Får se vad som hittas på med Saga idag. :)
Ha de bra!
 
min ponny Saga & hennes medryttare Ida :)
0 Kommentarer till "Morrn!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: