Öland

Jag är på Öland, därför så dålig uppdatering. Jag har datorn med mig, men internet är inte det bästa..
Som tur var hjälper snälla Moa mig med att hålla bloggen uppdaterad. Hon får berätta om sig själv!
 
Igår var jag inne i Kalmar och shoppade kläder, gjorde även en tur till Hööks där jag köpte ett ny träns och bling pannband till Dessan. Eftersom det bara var andra dagen så köpte jag inte mer, men ska åka ditt en gång till innan vi åker hem.
 
Idag har pappa och jag ridit westernridning. Så sjukt kul! Och pappa verkade med uppskatta det :)
Det är tredje gången jag rider där, och jag har aldrig blivit missnöjd en ända gång. Deras relation till hästen och hur de behandlar dem är så underbart att se!
Alla ni som har planer att åka till Öland, prova på det. Jag lovar att ni inte kommer att ångra er :D
  
0 Kommentarer till "Öland"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: