Tvättdag!

Idag har tvättmaskinen gått för fullt! Mina schabrak, luvor, ludd och handskar skulle tvättas innan lägret.
Lindorna tvättade jag för någon dag sedan. Nu är sista schabraket och luvan i!
För er som inte vet så om 1 vecka åker jag och Jennie på träningsläger i Olofström. Vi kommer att bo på vandrahemmet, och så blir det intensiv träning i 5 dagar ;)
 
Ska strax ut och röra på mig idag med! Powerwalk i 40min blir det, sen blir det att lata sig med några avsnitt av 90210 :D
 
 
Bjuder på en bild på sis från när vi va på Öland ♥
 
 
1 Kommentarer till "Tvättdag!"
Postat av: Tuva

Det var lite läskigt att sitta på zebran jag ska kalla den för Tiger. Det var roligt på Ölands djurpark.Vi åt glass och jag och Siri åkte karuseller. Jag åkte virvelvinden själv och jag satt på en häst men den var lite vinglig. Det var kul på Öland. På kvällen satt vi i förtältet och spelade kort.

Svar: Tur att du åkte virvelvinden själv, jag kan säga att det var mer än tillräckligt med karuseller för mig xD
Siri Andersson


Datum: 2012-07-30 / Klockan: 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: