En helt vanlig onsdag...

Men morgondagen är fullproppad!
Går till stallet direkt efter skolan och är där till ca 20. Elin är underbar som följer med mig :D
Först ska jag och Dessan vara med i tömkörningskursen, sista gången :/ Och på kvällen är det hoppträning!
Taggad till tusen, denna gången SKA det gå bra. Hon har börjat bli tvätom än vad hon brukar. Det går ju liksom bättre i dressyren än hoppningen just nu haha. Hoppas det vänder ;)
 
Elin kommer fota i tömkörningskursen och filma på hoppträningen så vi hoppas det kommer upp några bilder och kanske en och annan film?
 
Vi kommer även pynta Duchesse box, det är ju snart jul!
Här är en bild på saker jag tar med mig, litet smakprov. Tror ni det blir fint?
 
2 Kommentarer till "En helt vanlig onsdag..."
Postat av: RetardRiders- Martina

Hej! Nu har vi släppt ett nytt avsnitt av Hästblogg Nytt, denna gången är det en parodi på Henrik Barry!

URL: http://retardriders.blogg.se
Datum: 2012-11-29 / Klockan: 22:01:31
Postat av: Tuva Andersson

Många bilder men en del är sudiga vad gör Duchesse??????????????????????????????????????????????.

Svar: Jag tömkör henne
Siri Andersson


Datum: 2012-12-02 / Klockan: 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: