Ingen uppdatering igår..

Jag var så trött efter att ha varit i stallet hela eftermiddagen/kvällen så jag orkade helt enkelt inte blogga.
Tömkörningskursen gick så otroligt bra! Synd bara att det är över nu. Vi fick prova att tömköra dem på en volt i alla gångarterna, traven var svårast tycker jag. Då var hon som starkast! Men i slutet gick hon faktiskt ner i form :D
Så grymt kul och tror faktiskt Dessan tyckte det var kul tillslut :)
 
På kvällen var det hoppträning, vi red för Linn, Karoline var på semester. Gilar att rida för Linn! Alltid kul med nya lärare. Red mycket serpentinbågar och omhoppningssvängar. Dessan tycker det alltid är kul att hoppa, hon är pigg som hon är. Men jag har en tendens av att släppa iväg henne före och efter hindret och då springer hon bara ännu fortare. 
Men det gick bra igår! :)
 
Här är ett par bilder från tömkörningskursen, dock är de flesta suddiga men lite går det väl att se?


0 Kommentarer till "Ingen uppdatering igår.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: