Mamma är underbar..

Som har beställt en klänning som jag ska ha vid jul :D Gud så fin den är! Ni får se bilder sen när den kommer.
Tack mamma <3
 
Blev bara ett kort inlägg för nu ska jag lägga mig och läsa, har så sjukt ont i mitt vänster knä! Fick det först igår kväll efter jag hade ridit och haft stalltjänst. Så jag trodde det skulle gå över under natten, och det gjorde det.
Men idag efter jag hade ridit fick ont igen.
Aja, det går över tills jag gifter mig ;) Är det inte så man brukar säga?
 
1 Kommentarer till "Mamma är underbar.."
Postat av: Tuvis

vad har du gjort på knät och var är du och har du det kvar.

Svar: Jag har inte gjort något, har bara ont i knäet!
Siri Andersson


Datum: 2012-12-02 / Klockan: 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: