Morgondagen fullproppad!

Har nyss varit på kalas hos lillkusse som fyllde 3år idag :D Grattis än en gång Mattis!
 
Imorgon får Dessan vila, mamma och pappa ska till Växjö och handla julklappar så jag är hemma med syster hela dagen. Hoppas mamma och pappa köper den ridvästen jag ville så gärna så jag kan få den av kära tomten :D
 
Men jag och syster ska ha det så roligt hemma, bla annat titta på film ;) Ska även försöka hinna en massa först, för systern ska sälja kakor för scouterna utanför Kyrkhulta´n. Kom och köp vetja! 
Så kaninernas bur ska städas, fårse om de vill komma ut. Jag ska storstäda mitt rum så jag och mamma kan julpynta. Ska även hinna plugga kemi, prov på onsdag. Usch! Jag förstår verkligen INGET när det gäller kemi. Helt meningslöst! Blir glad om jag ens blir gödkänd.
 
Nu ska jag se klart på Jersey Shore för efter det känner jag att jag vill gå och lägga mig. Har så ont i magen..
 
0 Kommentarer till "Morgondagen fullproppad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: